Τρομοκράτη Χρόνε

Θα'θελα να μπορώ να σκοτώσω το χρόνο .
Να του σκάσω δυο σφαλιάρες 
και να του ζητήσω λίγο χρόνο.
Κάθε είδους ρολόι. 
Τα μισώ όλα ,ξεχωριστά το καθένα .
Θέλω να τα έχω στους τοίχους μου χωρίς μπαταρίες ,
για να τα εκδικούμαι .
Θα'θελα να'χα πιο αδιάφορα μάτια ,
γιατί θα ήταν λιγότερο δακρυσμένα .
Νιώθω σκλαβωμένη .
Δεν αντέχω τις ''μερικές φορές ''
και τα ''λίγο''.
Σκότωσε με
 ή 
αγάπα με.
Θα'θελα να μπορώ να ξεχνάω.
Να σβήνω τα βράδια που ανατρίχιαζα 
περιμένοντας σε.
Πάντα θα σε κατηγορώ ,γιατί μου τα έχεις ορίσει όλα,σκύλε.
Μου βίασες τη ψυχή ,σκατόχρονε !
Σε άφησα και κλαίω κάθε βράδυ.
Κλαίω όταν κάνω έρωτα.
Κλαίω όταν αγκαλιάζω.
Κλαίω και κλαίω. 
και κλαίω όταν κλαίω .
Νιώθω δικό μου στίγμα.
Μεγαλοφώνως με μοναξιάστηκα* 
Οι σφυγμομετρήσεις μου ίδιες με κείνες του ρολογιού .
Κοριάζω .
Ναι .. οι κοριοί είναι τα αδέρφια του χρόνου .
Δεν θέλω να φοράω ζώνες ρε 
το καταλαβαίνεις ;;
Θέλω να'μαι' λεύθερη ,
Θέλω να αγαπώ και να ζω 
Θέλω να αγκαλιάζω και να μην μου φαίνεται παράξενο
Για όλα φταις εσύ που με γέννησες Χρόνε! 
Όλα τ'αρσενικά θα΄ναι πάντα τρομακτικά .
Θα΄ναι βιαστές των εαυτών τους .
Θα'ναι το ποντικοφάρμακο των οφθαλμών τους.
Θα'ναι το ξερατό των βογκητών τους.
Φύγε από μένα . 
Είμαι τρελή και μόνη .
Μόνη .
Τρελή .
Αγάπα με 
ή 
σκότωσε με
σκύλε...............
l.k.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις