Ο εραστής σου ,η μάχη σου.

Μιλάω για εκείνο το βαρύ κενό.
Αν σε μαχαιρώσουν δεν θα το καταλάβεις.
Αν σε πνίξουν και σε θάψουν , θα γίνεις χώμα.
Αν σε καταστρέψουν , θα γίνεις ρημαδιό.

Ξέφυγε απ'αυτούς ,
Φύγε μακριά απ΄τα χώματα που σε τρομάζουν
και σε αποθαρρύνουν από σένα .

Εσύ είσαι δυνατός και ελεύθερος.
Δεν χρειάζεσαι τη κόντρα τους 
και την απόρριψη τους για να ενισχυθεί ο εγωισμός σου.
Εσύ είσαι ελεύθερος .
Εσύ είσαι όνειρο φυτρωμένο στην πραγματικότητα.
Είσαι πουλί χωρίς οξυγόνο ,
με τα φτερά σου ανοιγμένα.
Μπορείς και πετάς με καταιγίδες και ανεμοστρόβιλους .
Μπορείς και αντέχεις σε συγκεντρωμένα υπόγεια 
με ακτινοβολίες επιτυχίας.
Αγαπάς τα μολύβια και τα πλήκτρα σου.
Τα τετράδια σου.
Τα βιβλία σου.
Όμως και τις ανακοινώσεις τους.
Είσαι πιο δυνατός απ'όσο φοβάται το αύριο.
Είσαι για το εχθές αδύναμος .
Μα για το σήμερα ο πιο μάχιμος.
Είσαι παιδί που φλερτάρει την αλήθεια .
Χαϊδεύεις τον επιθετικό φόβο τους 
και τρέχεις ...συνέχεια τρέχεις με ρυθμούς μουσικούς 
και επιμένεις με σαγόνια λιονταριών.
Θυμήσου με ... 
Σε'σένα μιλάω ,ναι,σε'σένα.
Εσύ έχεις ήδη νικήσει .
Αυτό που σε κάνει καθημερινό νικητή 
είναι ένα μόνο πράγμα.
Σε κάθε μάχη σου πολεμάς σαν εχθές να έχασες.
Αυτό σε κάνει νικητή του χρόνου και της μοίρας.
Ποιος είμαι εγώ;  Κι αυτός ποιος είναι πάλι ;;;
Εσύ είσαι αυτό που δούλευες πριν λίγα λεπτά.
Εσύ είσαι αυτό που πονούσες επειδή πιστεύεις ότι χάνεις
ενώ είσαι ήδη κερδισμένος ,αγάπη μου.
Είμαι και δεν είμαι εδώ.
Είμαι εδώ επειδή μπορείς και μόνος σου.
Και δεν είμαι εδώ επειδή δε
ν μπορείς επίσης.
Θυμάσαι ;
l.k.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις