Άραγε ...

Να...
Κάθομαι πάλι εδώ και αισθάνομαι πάλι αλλού.
Να...
Είναι αυτός ο πυρετός που σου φωνάζει ''προκάλεσε με!''
Βρίσκεσαι σε κάθε γωνιά της ψυχής μου.
Δεν είναι τίποτα,μονάχα σ'αναζητώ στα παιδικά μου παιχνίδια και στις χριστουγεννιάτικες μπάλες.
Να..
Γέμισε με μ'ένα γέλιο σου .
Φρόντισε με με μια κουβέρτα ζεστή .
Τύλιξε με μέσα της να νοιώθω τα χέρια σου στο μέτωπο μου .
Να...
Είσαι το θερμόμετρο μου,
που ανεβοκατεβάζει την θερμοκρασία του σώματος μου μέσω μια περίεργης ψυχικής αδυναμίας .
Μα να...
Πράγματι δεν είναι μόνο σαν να με γέννησες .
Είναι αλήθεια !
Ζούσα μέσα σου και ήξερα τα πάντα.
Μεγάλωνα στα κρύα νερά της σφουγγαρίστρας σου,
ενώ ξεχνούσες να σκουπίσεις τα απωθημένα σου.
Και σου φώναζαν για τα ψίχουλα 
Και σε μάλωναν για το περισσότερο αλάτι 
Και σε βίαζαν για την καλοσύνη σου 
Και σε ..
Και σου ...
Να..
Δείξε μου για λίγα δευτερόλεπτα πόσο μ'αγάπησες και μ'αγαπάς 
με ένα ζεστό τσάι  στα βουνά της λύτρωσης μας.
Κυλίεσαι στο γρασίδι της απόγνωσης γιατί σε φοβάσαι ...
Μα να...
Εγώ δεν πρόκειται να σε προδώσω ,
γιατί το δικό σου ανεκπλήρωτο δεν μπορεί να μου το δώσει ούτε η αυτοκτονία .
Πώς θα μου το χαρίσει η ίδια η προδοσία;
Ακόμη και να σταματήσω ν'αναπνέω ,θα παραπονιέται μέσω άλλων η τρυφερότητα που δεν δωρίσαμε .
Ακόμη και να πάθω αμνησία , θα χωθώ στα χαρτιά και δεν θα ξέρω τις γραμμές του δρόμου μας .
Γιατί ;
Γιατί θα'μαι χαμένη στις ασυνείδητες φρίκες και στους παρελθοντικούς πολέμους μας.
Γιατί ακόμα και να αισθανθείς προδοσία ,δεν θα'ναι αλήθεια,διότι είμαστε όλοι μπουχτισμένοι στην πλαναισθησία και τα δεσμά της δεν χρειάζονται μαχαίρια και ξυράφια .
Χρειάζονται προθυμία ,να μην είσαι ανόρεκτος ,αλλά γεμάτος ''ναι''.
Nα...
Καθώς μουχρώνει γέννησέ με πάλι.
Μάνα...
Που να'σαι τώρα ; 
Τώρα που φεύγω ...
Που να'σαι ....
l.k.

με αφορμή :
ann sexton
''Mi muerte vendra el dia de mi santo ''

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις