Το κυτίο των παραπόνων μου.

Σηκώνω τις βλεφαρίδες
της σπασμένης μου πόρτας.
Ημιλιπόθυμη σε δάπεδα κακίας .
Δαγκάνες ζήλιας
 αρπάζουν την ενέργεια (...) 


Μ'αναζητώ σε μητριές και πατριούς.
Στάσιμη στο πλήθος.
Μικρόβια αγάπης
 μ'αρρωσταίνουν κάθε δεύτερο Σαββατοκύριακο .


Ημερώνει η τέχνη λένε. 
Νιρβάνα των αισθήσεων .
Είμαι νεφώδης ύπαρξη.
  
Τη μια είμαι σκούρα απ'τα σύννεφα
 και την άλλη λάμπω στους παγετώνες .

Είμαι νεφελώδης ύπαρξη.
Για τη δική μου οντότητα ,
είμαι βαβούρα .
Είμαι μια νιρβάνα τα βράδια
όταν μ'αγκαλιάζω 
μα το πρωί καθώς ξυπνάω
μου φωνάζω.

Στάξιμο δαιδαλώδους προσωπικότητας
διασκεδάζει τους συνομήλικους γνωστούς
 και τους μεθάει.

Υπάρχει ένας σκληρός δάκτυλος ,
που όταν κρυώνω με προστάζει.

''Συναισθήματα των άκρων ''
Έτσι με ονομάζω ,
κάθε βράδυ.

Τη μια ισιώνουν με τη ζεστασιά μου
οι άκρες των δαχτύλων μου 
και την άλλη
κυρτώνουν με τον παγετό μου
οι ανασφάλειες μου.
l.k.
                     
Oscar Wilde
<<Το πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέι >>
''Είμαστε όλοι μέσα στο βούρκο ,όμως μερικοί από εμάς κοιτάζουμε τ'άστρα''


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις