Φτου κι απ΄το τέλος

Με λήστεψα. 
Πήρα τηλέφωνο στις φυλακές ,
προτού τολμήσω ,
να ρωτήσω αν έχει θέση ελεύθερη 
κι αν θα μου δίνουν να τρώω ρύζι . 
Αν θα μου δίνουν να τρώω ρύζι ,
θα πάω . Είπα. 
Μπορώ να λιώσω το ρύζι
Μπορώ να πιέσω το ρύζι 
Μπορώ να το ενώσω το ρύζι 
Μπορώ να το σμίξω 
Κυρίως μπορώ να το καταπιώ 
χωρίς να το μασήσω ,
το ρύζι. 
Μπορώ να το δω αγαπημένο μεσ'το στομάχι μου 
αλλά θα ξέρω ότι μπήκε ένα ένα . 
Το ένα έκατσε πάνω στο άλλο . 
Όπως η μία μου σκέψη πάνω στην άλλη . 
Όπως το ένα μου δάκρυ πάνω στο άλλο . 
Όπως η μία αδυναμία πάνω στου
- άλλου μου -εαυτού τη δύναμη .
Αφού με λήστεψα , 
με έγδυσα, 
με άφησα σ'έναν κεντρικό 
και με αορατικοποίησα* . 
Φώναζα βοήθεια 
και δε γυρνούσε κανείς . 
Στάθηκα σε καθρέπτες 
και δεν υπήρχε κανείς.
Σκαρφάλωσα στη Βουλή ,
έπεσα απο τη σημαία της 
και περιμένα τα περιστέρια 
να τους χαρισω το ρύζι μου. 

L.k.
 
                                                 
                                                                  
κατάπιε /ξέρνα /δώρισε
*Αορατικοποιώ σημαίνει φοράω τον Μαγικό Μανδύα του Χάρρυ Πότερ και δεν με βλέπει κανείς. 
Σε άλλη μετάφραση σημαίνει πως όταν σταματάς να συμπεριφέρεσαι λογικά και με αγάπη προς τον εαυτό σου , γίνεσαι τόσο αόρατος ,που δεν μπορείς καν να σε δεις ο ίδιος. 
Ακόμη κι αν πεθάνεις , δε θα το καταλάβει κανείς.
Ούτε καν εσύ. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις