Με γέννησε μια αλήθεια

Το άβαφτο πρόσωπο 
είναι η αλήθεια
Το ανέγγιχτο πρόσωπο 
είναι η μαγεία
Το κορμί χωρίς τατουάζ
 είναι η αλήθεια 
Το κορμί χωρίς ρούχα
 είναι η μαγεία
Αλήθεια ψάχνω 
μα δεν την βρίσκω στους ανθρώπους 
αλλά στα σκουπιδιάρικα 
που μου θυμίζουν πως ζω
τα ξημερώματα . 
Τα ακούω τα άτιμα 
κάθε πρωί στις 6:42 .
Με ξυπνάνε που γράφω.
Με ξυπνάνε που έχω χαθεί στις λέξεις.
Αν ποτέ χαθώ 
εκεί μέσα θα με βρείτε 
θα έχω μεταμορφωθεί σε κάποια λέξη
κι όταν την φωνάξετε 
θα γυρίσω με άλλες τόσες.
Υπάρχει μια αλήθεια.
Μια μαγεία.
Η λέξη 
που με κέρδισε 
δεν υπάρχει.
Την έχω εφεύρει μόνη μου
για να μπορώ 
να'χω μια αιτία 
που έφυγα.
Και η λέξη που με γέννησε 
δεν βαφτίστηκε .
Γιαυτό σωπάστε 
αλλιώς θα κλείσουν οι φωνές σας.
L.k.

-ΥΓ.Δεν ξέρω πλέον αν η αλήθεια είναι μαγεία ή αν η μαγεία είναι αλήθεια.Πάντως εγώ μαγεύομαι όταν ταράζομαι από κάτι αληθές .Αλήθεια .Είναι μαγεία να μπορείς να πεις ''Ναι ,είναι αλήθεια''  ή είναι αλήθεια να μπορείς να πεις ''Ναι ,είναι μαγεία'' ;; 
       Δεν θέλω να ξέρω τι είναι η μαγεία ή η αλήθεια ,αλλά εγώ όταν θέλω να δω αληθινά και να μάθω τι στο διάολο συμβαίνει ,πολεμάω με τη μαγεία της πλάσης και του μύθου και χώνομαι όσο πιο μαγικά γίνεται στην αλήθεια.Μήπως με κάνει λίγο αλλήθωρη στην ψυχή μου και γράφω καλύτερα. 
     {Αγαπώ την αλήθεια, γιατί γράφω .Και κάθε φορά που γράφω μαγεύομαι.}


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις