Το μετά του έρωτα

Κλεισμένη στο δωμάτιο
στην μια γωνιά του
κρέμεται το παράπονο 
απλώνοντας καθημερινά 
τις οξύμωρες κακίες του . 

Κλεισμένη σε έναν ανοιχτό χώρο 
γεμάτο στολίδια 
γεμάτο ανθρώπους 
γεμάτο φύση 
προχωράω χωρίς ήχο και
κανένας δεν σου μοιάζει 
κανένας δεν σ'αγγίζει .

Όπου κι αν σταθούν τα μάτια μου 
ερωτεύομαι τα όνειρα μου για σένα 
ερωτεύομαι τη μνήμη 
που με 'χες αγκαλιά και ο χρόνος 
κοιμόταν σε μια πολύχρωμη αιώρα . 

Κάθε μέρα 
κάθε νύχτα
κρατιέμαι στα όνειρα μου 
κλείνομαι στις περιπέτειες 
της αμοιβαιότητας .

Στην μια γωνιά η μνήμη 
στην άλλη η επικαιρότητα .
Δεν μου λείπει τίποτα από εκείνα
που δεν έζησα .
Δεν μου λείπει τίποτα από εκείνα 
που ειπώθηκαν .
Μου λείπουν μόνο 
τα συναισθήματα που αιωρούνταν 
στη καρδιά μου όταν με
προλάβαινες πριν πέσω
όταν με φρόντιζες 
στους καύσωνες που βίωνα  .
όταν με φώναζες 
και η φωνή σου αντηχούσε
σα να 'τανε αιώνια .
l.k.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις