Πριγκίπισσα του ποτέ σου

Μαστιγωμένη από τη διαδεδομένη αδιαφορία σου ,κυκλοφορώ στις αρτηρίες ενός πλασμένου κόσμου και ψεύτικου που δεν αντέχει τη δύναμη της αγάπης μου για'σένα .
Καθισμένη σ'ένα γραφείο ετοιμοθάνατο και αδύναμο ,που προσπαθεί να μου δώσει ένα μήνυμα,εδώ κάθομαι.
Βλέποντας τη δική σου ζάλη,εγώ μεθάω .
Θαυμάζοντας τα υπέροχα μάτια σου ,με το όπλο της φαντασίας μου τους κάνω έρωτα ,χωρίς να ξέρεις που βρίσκεσαι και που κοιτάς .
Παγιδευμένη στη σκέψη μου τη μια ,θωρώ το χαμόγελο σου και αισθάνομαι ευτυχής .
Κλειδώνομαι , βάζω λουκέτα στη ψυχή μου και προχωρώ σαν να έχω σπασμένα πόδια.
Που ματώνεις τώρα ;
Αφού ανήκουμε ο ένας στον άλλον κι ας λείπεις χιλιόμετρα μακρυά .
Μα δεν χωρίζει η απόσταση ομορφιά μου, η αγάπη χωρίζει.
Ακούω τη σιωπή και φαντάζομαι νεκρά ανθρώπινα όντα να τρέχουν στις λεωφόρους για την αλήθεια εκείνη που μοιράζεται μισή και παραμορφωμένη .
Μου επιτρέπεις να σε αφήνω χωρίς κανένα ίχνος της φροντίδας σου.
Όταν καταφέρεις να ακούσεις τους παραπονεμένους χτύπους της αγάπης μου 
Όταν αισθανθείς το πόνο της αδικίας και του ερωτήματος 
Όταν γευτείς τη μετρημένη γλύκα της ψυχοσύνθεσης μου
Όταν είσαι στο δρόμο της επαναφοράς και της εκτίμησης 
Όταν οδεύεις προς την κατεύθυνση που βάδιζα τα τόσα χρόνια της θέλησης και της ευτυχίας μου,τότε..
Όταν αρχίζεις να ακουμπάς και να πατάς τα φύλλα που βρίσκονται στο μαύρο νερό των βατράχων ,τότε θα'ρθείς και θα με κάνεις πριγκίπισσα σου.
Όταν διανοηθείς τον ερωτά μου και νιώσεις φόβο , μη φύγεις...
Μη φύγεις αν δεν μπορείς ν'αντέξεις την ισχύ του πάθους μου .
Όταν θα'ρθει καιρός που θ'αναζητείς τον παλιό σου έρωτα θα σαι τυφλός .
Θα σε έχει τυφλώσει η άγνοια ,θα σ'έχει στοιχειώσει η μαγεία που την παρουσίαζες απαράδεκτη στους φίλους σου 
Όταν θα θες να  αγγίξεις για λίγο ξανά τη καρδιά και το κορμί μου θα βρίσκομαι απέναντι καθισμένη στη πολυθρόνα με τα χέρια μου ανοιχτά να μ'αγκαλιάσεις .
Μα τότε μονάκριβε παντοτινέ και θλιβερέ έρωτα μου θα σαι τυφλός και κουτσός κι αν σου δωρίσω πατερίτσες δεν θα μπορείς καν να τις αγγίξεις γιατί θα βρεθείς απροετοίμαστος να'ρθεις πάλι κοντά μου
Μα πως τότε θα με κάνεις πριγκίπισσα σου αγάπη μου ; 
l.k

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις