Εξουδετέρωση τραυμάτων

Θυμάμαι όταν ήμουν μικρή 
που δεν ήμουν . 
Θυμάμαι που σκεφτόμουν 
πράγματα αλλοπρόσαλλα ,
εξωγήινα .
Και τώρα ,με βλέπω σε φωτογραφίες 
και αναρωτιέμαι 
γιατί . 
Πονάω για το κάθε παιδί 
που πονάει .
Πονάω για το κάθε παιδί 
που τα μάτια του είναι 
λυπημένα . 
Πονάω για το κάθε παιδί 
που θα νιώσει προδομένο  
από τα ψεύτικα φιλιά 
των γονιών του 
ή 
από τους τάχα 
σιγανούς καβγάδες τους.
Καμία συζήτησή σας 
δεν έμεινε βουβή . 
Μα τι λέω ; 
Δεν υπήρξε ποτέ συζήτηση .
Μονάχα φωνές.
Φωνές που τώρα τις ακούω 
και τρέχω στην Ιπποκράτους 
να τις σβήσω. 
Οτιδήποτε ειπώθηκε απ΄τα 
γεμάτα απερισκεψία στόματα σας 
να ξέρετε πως τα παιδιά σας 
τα άκουσαν 
κι ύστερα 
καταχωνιάστηκαν μέσα τους . 
Οτιδήποτε ειπώθηκε απ'τα 
γεμάτα ανταγωνισμό βλέμματα σας 
να ξέρετε πως τα παιδιά σας 
βλέπουν πιο βαθιά 
από'τι εσείς. 
Οτιδήποτε αναληθές ,
είναι για τα παιδιά σας 
ένα ακόμη προσάναμμα 
στη φωτιά που θα κάψει 
τις ψυχές τους μετά από χρόνια .
Κανένα παιδί δεν ξεχνάει .
Κανένα παιδί δεν μιλάει . 
Κι αν μιλήσει , 
κουφαίνεστε . 
Κι αν σωπάσει ,
βολεύεστε . 
Δε θα σταματήσω,
να είμαι παιδί . 
Αυτό , τουλάχιστον 
τώρα που μεγάλωσα 
και δε σας κουράζω πια 
δε θα μου το κλέψετε. 
L.k.
υγ 
Τα παιδιά δεν έσφαλαν ποτέ και πουθενά .Και γι'αυτό το πράγμα δεν θα σταματήσω ποτέ να είμαι απόλυτη. 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις