Το άστρο των ονείρων μας

Επιδιώκω να είμαι στα όνειρα σου αυτή τη στιγμή
 και να είμαι το πιο όμορφο όνειρο σου . 
Που δεν θα ξεχάσεις 
και θα αγαπήσεις αιώνια και ξεχωριστά .
 Θέλω να είμαι το αστέρι αυτό που δείχνεις όταν πέφτεις .
Να ξεχωρίζω ανάμεσα στα αστέρια . 
Να είμαι το τυχερό αστέρι σου
και κάθε φορά που θα πέφτει θα το κοιτάς 
και θα ξέρεις πως όλα θα πάνε καλά. 
 Θέλω να είμαι το πιο φωτεινό άστρο των ονείρων σου . 
Να σε φωτίζω από αριστερά και δεξιά προσεκτικά στο δρόμο .
 Να σου δείχνω πόσο σημαντική είναι η αγάπη. 
Η αγάπη , είναι μόνο φως .
 Είναι μια ζωή ολόκληρη 
που κατακερματίζουν όλοι οι υπόλοιποι. 
Και φαντάσου έχει ακόμη υλικό . 
Αλλά αυτοί που ζουν είναι λίγοι . 
Κατάλαβες τώρα ... 
Γι'αυτό θα θελα να σε κοιτώ καθώς κοιμάσαι .
 Να βλέπω κάθε σημάδι στη ψυχή σου . 
Να εντρυφήσω μέσα της και να βγουν τα πιο μεγάλα αγάλματα.
Να σκάψω βαθιά , 
να πάρω την όμορφη πλευρά σου και να σε φέρω πάνω στον αφρό . 
Ο αφρός είναι η πραγματικότητα. 
Η πραγματικότητα είναι oi άνθρωποι και η κοινωνία . 
Αυτός λοιπόν ο αφρός χρειάζεται ανθρώπους σαν εσένα .
 Σε χρειάζονται , γιατί γι'αυτό γεννήθηκες,  
για να δίνεις στον κόσμο ότι δεν έχει τη δύναμη να πάρει αυτός .
Για να δίνεις -και για να αγαπάς- γεννήθηκες . 
Είμαστε δύο ήρωες που γεννηθήκαμε για να δίνουμε .
Και δίνουμε . 
Γι'αυτό είμαστε νικητές. 
Γιατί θελήσαμε να δίνουμε 
χωρίς να σκεφτούμε 
τι θα μπορούσε να δοθεί χωρίς να  δώσουμε.
L.k.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις