Ψίθυρος π'ουρλιάζει

Με τις άκρες των δαχτύλων σου ,να χαϊδεύεις την ψυχή μου ,πιστεύοντας πως είναι ολόκληρος ο κόσμος. Να μου ψιθυρίζεις πως το σύμπαν δεν θα υπήρχε , αν δεν υπήρχε η ανθρωπότητα . Πως η ανθρωπότητα δεν θα υπήρχε ,αν δεν υπήρχε το σύμπαν .Μέσα σε όλα τα ασπρόμαυρα του κόσμου , εγώ είδα τα θλιμμένα σου μάτια και χρωματίστηκε η καρδιά μου. Μου ψιθυρίζεις , πως όλη η ανθρωπότητα  βρίσκεται μέσα στο βλέμμα μου . 
Με τις άκρες των δαχτύλων σου , να λατρεύεις κάθε σημείο του σώματός μου να το φιλάς , να το υγραίνεις , να με κοιτάς και μέσα στα βλέμματα μας να γεννιέται ο πιο σπουδαίος κόσμος. Ένας κόσμος , με βαθύτητα , κούνιες χωρίς να είναι αιχμηρά τα σίδερα. Όταν τα βλέμματα μας διασταυρώνονται γεννιέται ο έρωτας .
 Ο έρωτας. 
Με τις άκρες των δαχτύλων σου , να υποτιμάς καθετί εξιδανικευμένο , εκτιμώντας τις μοναδικές ατέλειες της ψυχοσύνθεσης μου . Δεν είναι στο χέρι του χρόνου η αγάπη μας. Είναι στις άκρες των δαχτύλων μας. Να αγγιζόμαστε σα να είμαστε γλυπτά , αγαπώντας την απλότητα . Ό,τι δεν μπορείς να αγγίξεις απαλά , με τρυφερότητα ,πεθαίνει . 
Γι’αυτό σε παρακαλώ ,ήρεμα  ,άγγιζε σιγά σιγά το δέρμα που με περιβάλλει για να μπορέσουμε να εισχωρήσουμε βαθιά , μέσα ,εκεί .Εκεί που το πνεύμα ονομάζεται παράδεισος , να με δεις πεντακάθαρα , χωρίς φτιαξίδια και υπερβολές . Γυμνοί μπροστά στο φως της αδιάκριτης ζωής μας. 
Με τις άκρες των δαχτύλων σου ,να μου ψιθυρίζεις ,πως όλη η ζωή βρίσκεται μέσα στις κουβέντες μας τις νύχτες, στις προσπάθειες να εισχωρήσεις μέσα μου , να μου ψιθυρίζεις πως όλη η ζωή γεννιέται όταν πιστεύουμε στον έρωτα και στα όνειρα . 
Να κατακτήσουμε τον κόσμο , με τις άκρες των δαχτύλων μας.
L.k.
υγ Σ'αγαπώ 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις