Ψυχική δολοφονία

Μπαμ
Σαν πυροβολισμός . 
Όλα γίνονται 
μέσα μου ,
σιωπηλά .
Κανένας θόρυβος 
δεν ακούγεται . 
Κι άλλος .
Κι ακόμη ένας. 
Δεν μου φταίτε σε τίποτα 
όλοι εσείς .
Γι'αυτό χαμογελάω 
μπροστά σας. 
Όποιοι ή όπως και να είστε. 
Κατάντησα να κάνω κήρυγμα 
στις εθελοντικές 
μοναχικές μου νύχτες . 
Κατάντησα να με κατηγορώ 
γιαυτό που διαμορφώθηκα  ,
γιαυτό που εκείνοι έπλασαν . 
Κατάντησα 
αυτό το αναπόφευκτο 
που έρχεται και σε βρίσκει 
εκεί που δεν το περιμένεις .
Κατάντησα να με κλειδώνω 
για να μπορώ λιγάκι να υπάρξω.
Κατάντησα να φεύγω 
απ'όπου με αγάπησαν .
Δειλιάζω μπροστά στην ομορφιά 
και στην ιδέα
της φιλίας ή
του έρωτα .
Το μόνο που εμπιστεύομαι 
είναι οι λιγοστές μου αντοχές .
Δεν υπάρχουν πέντε - δέκα άτομα .
Δεν υπάρχει κανένας ,
αν δεν μπορείς να συμφιλιωθείς 
με την ζωή σου .
Δεν υπάρχει τίποτα 
αν δεν συμβιβαστείς 
με το ελάχιστο πραγματικό 
και το μπόλικο ερασιτεχνικό . 
Εσείς , δεν μου φταίτε τίποτα.
Εγώ φταίω .
Φταίω που δεν μπορώ να αντέξω 
την αδικία .
Φταίω που δεν μπορώ να ανεχτώ 
την ιδιοτέλεια 
τη γλυκύτατη υποκρισία 
και τα ρομαντικά σας παραμύθια . 
Φταίω , γιατί κάποιος εξαιτίας μου υποφέρει .
Κι αυτό είναι άδικο .
Όσο κι αν θέλω να σας δώσω ,
να ξέρετε πως κάθε μέρα
δολοφονείται η ψυχή μου . 
Κάθε πρωί σηκώνομαι ,
και μου φωνάζω να αντέξω. 
Κάθε πρωί ή μεσημέρι ή βράδυ που ξυπνάω 
νιώθω μέσα μου σα μουχλιασμένος τοίχος 
και με βάφω με το πιο σκούρο χρώμα 
για να μη φαίνεται η σαπίλα. 
Μπαμ 
L.k.
ΥΓ. Κανένας δεν μπορεί να σου καλύψει τα κενά 
αν έχουνε γεμίσει με οικογενειακή ελλειμματικότητα . 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις