Χ Λ Ο Η ,Γ Λ Υ Κ Ε Ι Α Μ Ο Υ Χ Λ Ο Η

Τώρα εδώ ,
με αφήνω . 
Θέλω να ξαπλώσω λίγο ,
δίπλα στη χλόη . 
Σήμερα η χλόη , 
είναι ξερή . 
Δε μου παγώνει τα πλευρά ,
σήμερα η χλόη. 

Τώρα εκεί ,
κάποιος καίγεται . 
Θέλω να φιλήσω λίγο , 
το αυτί της χλόης . 
Σήμερα χλόη ,
είσαι ξερή και 
σε λίγο ίσως καείς. 
Δε θα παγώνεις κανένα πλευρό πια,
σήμερα χλόη. 

Τώρα χλόη , 
η ενοχή μού παγώνει την καρδιά.
Θέλω να τρέξω πίσω , 
 να σου φέρω την υγρή 
μαξιλαροθήκη μου 
μήπως και προλάβω να σου χαρίσω 
λίγη δροσιά,
γλυκειά μου χλόη .

Χλόη , σου ζητώ συγγνώμη 
για κείνον που χόρεψε τη λάβα του . 
Αλλά δε φταίει αυτός , 
φταίω εγώ που δε σε μεγάλωνα  ,
όσο σε είχα ζωντανή . 
Τώρα χλόη , γλυκειά μου χλόη , 
θα 'σαι εσύ η πεθαμένη . 
Και εμένα κανείς ποτέ ,
δε θα μ'αγαπήσει.

Τώρα εδώ , 
με άφησα.
Θέλω να ξαπλώσω λίγο ,
δίπλα στη πεθαμένη χλόη μου .
Σήμερα η χλόη μου ,
είναι νεκρή .
Δε θα μου χαρίσει καμία μέρα ακόμη ,
από σήμερα ,
η χλόη.

L.K.

                                                                            Υγ 

                           Αν δε φροντίζετε τη χλόη σας , ίσως μια μέρα καεί ,και δε θα φταίει κανείς                                            άλλος παρά μόνο εσείς που δε την ακουμπήσατε όταν χρειαζόταν επαφή . 
                                                    Απλώστε τη χλόη σας , μέσα σας. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις