Ενός λεπτού παύση

Ενός λεπτού αποδοχή . 
Πολλά κομμάτια 
στο πάτωμα.
Κανένα δεν είναι από μένα .
Οι φόβοι μού δένουν τα μάτια .
Το πρωί δεν ξυπνώ. 
Πατάω πάνω σε κομμάτια ,
που δεν είναι από μένα . 
Κανένα συναίσθημα .
Ο μεγαλύτερος φόβος.
Ενός λεπτού ασφάλεια,
όταν ένιωσα.

Ενός λεπτού παρατήρηση .
Φοβάμαι το πλήθος . 
Τις πολλές παρουσίες .
Αίσθηση ασφυξίας. 
Όλα κινούμενα . 
Ζωηρή νεολαία. 
Κατουράει σε κάδους .
Ξερνάει σε δέντρα. 
Ανατροπή μέχρι και στο σημείο . 
Ενός λεπτού στασιμότητα ,
όταν έλειψα. 

Ενός λεπτού ανάπαυση .
Να βλέπω τα πάντα , χωρίς ποτέ να με βλέπουν .
Σε μια ντουλάπα κρυμμένη ,
για χρόνια . 
Τρία εκατοστά άνοιγμα . 
Πως αλλιώς θα σας έβλεπα.
Δεν κοιτώ πια το πρόσωπό μου,
δεν έχω τίποτα να δω . 
Όλα είναι έξω . 
Ο καθρέφτης ,ο γιος του φόβου . 
Ενός λεπτού ορθάνοιγμα ,
όταν αγάπησα .

Ενός λεπτού ελευθερία .
Όταν ανέπνευσα . 
Όταν σε κοίταξα και με είδα καλύτερα.
Όταν γλίστρησα και διαλύθηκα . 
Όταν έπεσα και έδωσα τα κομμάτια μου .
Όταν έφυγα.Από τη μνήμη . 
Όταν δίψασα κι ήπια τα δάκρυα μου.
Όταν άναψε πράσινο.
Όταν άναψε κόκκινο.
Όταν δεν χρειαζόταν να αποφασίσω ,
γιατί εμπιστεύτηκα .
Ενός λεπτού αμνησία , 
όταν με πίστεψα.

Η πιο μεγάλη αλλαγή 
γεννιέται μέσ'την παύση .
Φοβάμαι το χρόνο .
Φοβάμαι ο,τι δεν υπάρχει στ'αλήθεια .
Ενός λεπτού τι ; 
Αφιέρωμα 
σε μία παύση που γεννάει μόνο τύψεις ,
αφού τα λεπτά συνεχίζουν να υπάρχουν . 
Κι αφού ο χρόνος τρέχει , 
η παύση γιατί δεν είναι αιώνια ; 
Γιατί να μην μπορεί να κυλάει ο χρόνος μέσα της
και να κυλάει εκείνη μέσα σε αυτόν ; 
Ενός λεπτού συνύπαρξη. 
Ο ένας μέσα στον άλλον . 
Ενός λεπτού δίπλα μου. 
Ενός λεπτού αλήθεια.
Ενός λεπτού αλήθεια δίπλα μου.
Ενός λεπτού δίπλα -δίπλα . 
Αν είμαι οι φόβοι μου,
ζητώ ενός λεπτού δολοφονία . 
Αν για τόσο λίγο αντέξω , 
κατόπιν αυτού 
θα'μαι για αγνώστων λεπτών 
το τώρα μου. 

Ενός λεπτού υπόθεση .

L.k. 
υγ
Ενός λεπτού της ύπαρξης του τίποτα 
μέσα στο πάντα.
Κι αντιστρόφως ανάλογα .
Ενός λεπτού 
κανένας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις