Βλέπεις ο,τι βλέπω ;

Βλέπεις ο,τι βλέπω ; 

Απέναντί μου ,
το εγώ μου .
Βλέπω τις άμυνές μου 
να φοράνε τσίγκινες στολές.
Βλέπω τους φόβους μου 
να σύρονται στις γραμμές ενός χαμένου τρένου . 
Βλέπω το άγχος πως δημιουργεί σεισμούς στο σώμα . 
Βλέπω την ανασφάλεια να κρυφοκοιτάζει 
την επόμενη ώρα .
Βλέπω τη θλίψη να γίνεται συνήθεια .
Και η συνήθεια να της φωνάζει πως είναι θλίψη . 

Βλέπεις ο,τι βλέπω ; 

Δεξιά μου ,
ένα χέρι απλωμένο .
Βλέπω εσένα .
Βλέπω την καρδιά σου 
γεμάτη στα εξανθήματα .
Βλέπω την κόρη του ματιού σου 
να πάλλεται απ'αυτά που βλέπει 
το μυαλό σου .

Αριστερά
      μου,
 ακόμη 
      ένα . 
Είναι το χέρι ενός παιδιού . 
Ήρθε με σπασμένες αρτηρίες να με σπείρει . 

Πίσω μου ,
ένα βουνό από τυχερά 
ατυχήματα .
Βλέπω τις φοβίες 
να κοκκινίζουν τα μαγουλά μου . 
Το κορμί μου να ιδρώνει 
και να στεγνώνει πάλι . 

Κοιτώ επάνω . 
Κοιτώ ψηλά και βλέπω πως δε μου ΄χει 
στερήσει κανείς τον ήλιο.

Κοιτώ κάτω . 
Κοιτώ κάτω και βλέπω πως η επανάληψη είναι ο 
ο πιο επώδυνος συλλογισμός . 

Βλέπεις ο,τι βλέπω ; 
Βλέπω ο,τι βλέπεις 
ή απλώς πεθαίνω ; 

Κοιτώ επάνω . 
Κοιτώ ψηλά . 
Δες πόσα αστέρια υπάρχουν...

L.k. 
υγ 
Να ονειρευτούμε μαζί . Σήμερα σε ονειρεύτηκα . Αλήθεια ; Τι είδες ; Δε θυμάμαι τι είδα ,αλλά θυμάμαι πως όταν ξύπνησα ήμουν χαρούμενη . Να ονειρευτούμε μαζί .Σήμερα σε ονειρεύτηκα . Αλήθεια ; Και τι είδες ; Σε ρώταγα αν βλέπεις ο,τι βλέπω ; Και όταν ξύπνησα δεν ήμουν χαρούμενη . Να ονειρευτούμε μαζί σήμερα. Ναι , να ονειρευτούμε μαζί σήμερα . Να δούμε ο ένας τον άλλον σε μια αμμουδιά να μετράμε τα αστέρια . Κι αν στο δικό μου όνειρο υπάρχει ήλιος ; Τότε θα μου δώσεις λίγο φως. Και εσύ θα μου δώσεις σκοτάδι ; Εγώ , θα σου δώσω ένα αστέρι . Να ονειρευτούμε μαζί . Σήμερα σε ονειρεύτηκα . Αλήθεια ; Τι είδες ; Με ρώταγες αν βλέπω ο,τι βλέπεις .
Και ; 
Είδες ; 
Είδα πως σ'εμένα έβλεπες τον ήλιο πριν σου δώσω ακόμη φως. 





Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις