Ξυπνάω ,γεννιέμαι και κλαίω

Ήμουν εδώ ,
προτού φτάσετε εσείς . 
Ήμουν εδώ , 
πριν αρχίσουν οι σεισμοί .
Προετοίμαζα το έδαφός μου ,
μέρα νύχτα. 
Εσείς αφήνατε υπολείμματα 
κι εγώ γύρευα σακούλες σκουπιδιών 
γερές και με βάθος. 

Έμαθα στα σκοτάδια ,να βρίσκω φως.
Έμαθα να τα τρώω όλα ανάλατα .
Έμαθα πως το ένστικτό μου 
είναι ευχή και κατάρα. 
Έμαθα πως τα χάπια δεν έχουν 
μονάχα στρογγυλή μορφή . 
Έμαθα πως οι αριθμοί 
είναι η αφορμή . 
Έμαθα πως η μέρα δεν έχει 24 ώρες 
αλλά τόσες όσες έγραφα. 
Έμαθα πως οι άνθρωποι 
δε ζουν ,
όταν πεθαίνει ο φόβος 
μα όταν πεθαίνουν εκείνοι .


Ήμουν εδώ 
και εσείς το ξέρατε. 
Και με αφήνατε να είμαι .
Να είμαι και να γίνομαι 
ο,τι κάνεις ποτέ δε θα'θελε να γίνει. 
Ήμουν εδώ ,
χωρίς να με ρωτήσετε 
αν θέλω 
αν μπορώ 
αν αντέχω
Έμαθα πως ήμουν εκεί , 
 γιατί θα πέθαινα . 
Γι'αυτό ήμουν εκεί .
Ο θάνατος μου ήταν σίγουρος . 
Και ήθελα να ζήσω. 
Και για να ζήσω έπρεπε πρώτα,
 να αντέξω. 

Σκοτώνω κάθε μέρα τις νύχτες μου . 
Κάθε μέρα διαλέγω τις αναμνήσεις μου. 
Βάφω κάθε μέρα τις σκέψεις μου.
Κι όλα αυτά για να μπορέσω ,
να πεθάνω .

Ξυπνάω 

Γεννιέμαι 

   και 

-κλαίω- 

L.k. 

                                       https://www.youtube.com/watch?v=0YJ2x7zU3Q4
                                                                            υγ 
Σε όσους
                                               
<<Έμαθαν πως η μέρα δεν έχει 24 ώρες 
αλλά τόσες όσες (...). >>







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις