Αγαπώντας σε , αγάπησα την αγάπη

Σήμερα , 
τα πρόσωπα είναι 
πλασμένα απ'τη μοναδική κατάθλιψη . 
Τα μάτια τους τα λαμπερά 
το αφυδατωμένο χαμόγελό τους , 
τα χλωμά μάγουλά τους, 
το κουρασμένο περπάτημα τους.

Σήμερα , αμφιβάλουμε .
Αναρωτιόμαστε 
κι έχουμε δεύτερες σκέψεις. 
Φοβόμαστε ,κρυώνουμε 
μα πάνω απ'όλα 
νιώθουμε μόνοι . 
Η μοναξιά είναι όμως όμορφη. 
Αήττητη .
Παρόλα αυτά , εμείς δειλιάζουμε 
μπροστά της . 
Την αφήνουμε ανέμελη 
να μας γεράσει .

Προχώρα δίνοντας
 και δένοντας σε . 
Δέσου σφικτά , 
γιατί έξω έχει κρύο 
και δώσε οτιδήποτε μπορεί ,
να ζεστάνει . 

Μη μου κλείνεις την πόρτα ,
επειδή δεν αντέχεις να παλεύεις . 
Μη μου ζωγραφίζεις θλιμμένα σπίτια 
με σκεπές γκρεμισμένες. 
Ζωγράφισε μου ,σαν παιδί 
εμάς μετά από εξήντα χρόνια 
να αγαπιόμαστε . 
Όντες μόνοι . 
Όντες ακόμη εδώ . 
Παρών μέσα μου -
παρούσα μέσα σου 
και θα σου δείξω εγώ το δρόμο.

Ναι , φοβάμαι αλλά τολμάω . 
Είναι πολλές οι φορές 
που φοβήθηκα 
επειδή δεν είχα κανέναν να μ'αγκαλιάσει 
και πόσο μάλλον εσένα 
που σε λάτρεψα. 
Ναι , αποτυγχάνω αλλά πετυχαίνω. 
Είναι πολλές οι φορές
που ένιωσα ένα τίποτα 
επειδή με χτύπησαν 
και με κατέστρεψαν 
αλλά σηκώθηκα ,
στηρίχθηκα στο ''πάλι'' μου 
για να μπορέσω να γίνω τα πάντα. 

Σήμερα , 
ανακάλυψα πως 
αγαπώντας σε 
αγάπησα την αγάπη . 

Σήμερα ,
οι καρδιές των ανθρώπων 
είναι μαυρισμένες.
Αλλά ποιος σου είπε 
ότι το μαύρο δεν είναι χρώμα ; 


L.k.

Υγ
Σήμερα σωζόμαστε απ'την αγάπη . 
Σήμερα μπορώ ,
για να μπορέσω κι αύριο . 
Σήμερα , θα αντέξω 
γιατί αξίζουμε να αντέχουμε . 
Το μέλλον ανήκει στους δυνατούς . 
Όσοι αδύναμοι ,
προσέλθετε . 
Η νόσος του 21ου αιώνα ,
μπορεί να μας ανθίσει . 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις