Χλωμός εγκλωβισμός

Επέστρεψα
στη χώρα 
των υψηλών ψυχικών παλμών 
με τις αθόρυβες εκρήξεις . 

Γύρευα καιρό 
το λόγο που πονούσα. 
Στριφογύριζα γύρω -γύρω 
απ'την κοροϊδία μου . 
Έκλαιγα τα βράδια 
και τις ώρες που ο ήλιος 
με παγίδευε . 
Περπάτησα πάνω στις φοβίες μου 
και εθίστηκα στις αναλύσεις . 
Κοιτούσα πέρα τη θάλασσα 
πως χορεύει και 
αισθανόμουν ζήλια 
για το πόσο ανεξάρτητη φαίνεται 
και είναι . 
Είναι εντάξει να μην ξέρεις τι θέλεις . 
Είναι εντάξει να μην ξέρεις γιατί 
είσαι βυθισμένος 
μέσα στα κυκλοθυμικά κύματα .

Επέστρεψα στα χλωμιασμένα μου χαρτιά 
και στους τέσσερις κιτρινιασμένους 
απ 'το τσιγάρο 
τοίχους. 

Πάλευα να κρατήσω ακέραια 
τα όνειρα μου . 
Κοίμιζα τα συναισθήματα μου  
τις ώρες που ξυπνάει ο παππούς μου . 
Έγινα το τινγκ 
όταν τσουγκρίζαμε ποτήρια 
γιατί δεν μπορούσα να είμαι κάτι άλλο . 
Είμαι η σκόνη των παιδικών μου 
σημειωμάτων .
Κάθε στιγμή που κρύωνα απ'την ψευτιά 
και από τη λύπη 
το δεξί χέρι αγκάλιαζε τον αριστερό μου ώμο 
και 
το αριστερό χέρι έσφιγγε το αριστερό 
πλευρό μου
και ξαναζούσα. 
Εγώ είμαι , 
μα ποια είμαι ; 

Επέστρεψα στη χώρα 
που σαλπάρουν οι μέρες 
σα λυσσασμένες σφίγγες .
Εκεί που μένει το ακριβοθώρητο αστέρι ,
πλάι στο φεγγάρι . 
Μέσα στα κτήρια και τις συνηθισμένες ιστορίες . 
Μέσα στις κρίσεις ,
τους τρελούς εραστές
και
τις μοναχικές γιαγιάδες ,
μέσα στην ευκρίνεια του πλήθους . 
Εκεί που ο χώρος και ο χρόνος 
πρέπει να γίνεται ο καλύτερός μας φίλος. 
Εδώ ,
μα που εδώ ; 

Φοβάμαι πως μια μέρα θα κοιτάξω πίσω 
και θα θυμάμαι που χανόμουν 
-χλωμή -
-κιτρινιασμένη -
ενώ μπορούσα . 
Και τότε θα'ναι αργά . 
Τότε θα'χουν απομείνει μονάχα 
δυο -τρεις λέξεις στο στόμα μου 
και θα τις ψιθυρίζω 
μέχρι να με συγχωρέσω .

Επέστρεψα στην αρχή 
του κάθε τέλους .
Ξάπλωσα πλάι στην ακεραιότητα 
των ονείρων μου 
κι εκείνη με έσπρωξε δυνατά 
για να καταλάβω 
πως η ακεραιότητα απ'την ελευθερία 
απέχουν μια ζωή εγκλωβισμένη . 

L.k. 


υγ 

TZΩΝ
''Ξέρετε ότι ο χρόνος είναι ένα στοιχείο του τετραδιάστατου κόσμου , όπου είμαστε εγκλωβισμένοι '''
ΑΛΜΑ 
''Τι ;''
Καλοκαίρι και καταχνιά -ΤΕΝΝΕΣΣΥ ΟΥΙΛΛΙΑΜΣ 
1945







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις