Αγαπώντας ο ένας τον άλλον

Σβήνω-γράφω,
γράφω-σβήνω .
Και ξανά . 
Και αυτό που νιώθω είναι λύπη ,
που σήμερα δεν μπορούμε
να είμαστε μαζί στη βεράντα 
να κοιτάμε το φεγγάρι .
Αυτό το τόσο μικρό , 
μα παράλληλα τόσο μεγάλο . 
Κάθε φορά που σε βλέπω,
κάθε κύτταρο του κορμιού μου 
είναι ευτυχισμένο.
Κάθε φορά που φεύγω , 
λυπάμαι . 
Αλλά κάθε φορά που φεύγω απ ΄τα 
δικά σου χέρια ,
σπαράζω. 

Λίγο πριν αποχωριστούμε , 
κλαίω στην αγκαλιά σου 
και αυτό γιατί μέσα στα μάτια σου 
έχω δει όλη την διάσπαρτη αγάπη που πήρα 
να συναρμολογείται . 
Λίγο πριν αποχωριστούμε , 
αισθάνομαι όλα τα ίσως 
να με σφαλιαρίζουν . 

Σβήνω-γράφω
γράφω- σβήνω .
Και ξανά . 
Και αυτό που νιώθω είναι χαρά ,
που σήμερα έχω καταφέρει τόσο πολύ 
να σε αγαπώ . 
Αυτό το τόσο μεγάλο ,
μα παράλληλα τόσο μικρό .
Κάθε φορά που με αγγίζεις 
τα ίχνη του παρελθόντος μου 
δεν υπάρχουν πια 
και κάθε φόβος γίνεται μελωδία .
Κάθε φορά που μένουμε ακίνητοι 
στο σκοτάδι , 
η ψυχή μου βλέπει φως. 
Κάθε φορά που μου δίνεις ,
κάνω ευχή κάθε άνθρωπος 
να νιώσει λίγο -έστω λίγο -
αυτή την ευτυχία που νιώθω 
κάθε φορά που κλείνω τα μάτια μου 
ενώ είσαι δίπλα μου 
και μου κρατάς το χέρι . 

Ξέρω, 
πως δε χωρά αισιοδοξία 
στη διάσπαρτη αγάπη που πήρα , 
αλλά αυτό δεν σημαίνει ,
πως υπέγραψα συμβόλαιο στη δυστυχία .
Μπορώ , αλλά προτιμώ ,
να μπορώ μαζί σου. 
Ποντάρω στην ευτυχία των δυο μας,
ως ένα.
Χωρίς εσένα , 
θα είμαι ένας ουρανός 
χωρίς αστέρια . 
Χωρίς εμένα , 
θα είσαι μία μέρα 
χωρίς ήλιο . 

Προτιμώ ο δρόμος που θα διασχίσω 
να είναι διπλής κατευθύνσεως ,
για να μπορώ κάθε φορά που φεύγω
εσύ να έρχεσαι και να με βρίσκεις. 
Κι έτσι να μην φεύγουμε ποτέ,
 ο ένας απ΄τον άλλον .

L.k.
Γραμμένο αποκλειστικά για τον έναν και μοναδικό . 
υγ 
Σήμερα το υστερόγραφο είναι δικό μας. Και αυτό που θέλω να σου πω είναι πως δεν χρειαζόμαστε υστερόγραφα. Ολοκληρωνόμαστε σε αυτό που γράφουμε οι δυο μας ,αγαπώντας ο ένας τον άλλον. Όταν αυτά που νιώθω είναι πολύ μεγάλα για να τα δουν , το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να τα αποτυπώνω . Για να θυμάμαι . Για να θυμάμαι πόσο πολύ σε αγάπησα. Και ποτέ να μην ξεχάσω να συνεχίσω να σε αγαπώ και να σε λατρεύω με τον ίδιο δυνατό τρόπο,όπως σήμερα , εχθές και αύριο . Το υστερόγραφο αυτό είναι δικό μας , και κανείς ποτέ δεν θα μπορέσει να μας το πάρει . Είναι πολύ μεγάλο για να το αντέξουν , μοναδικέ μου. 
                                         https://www.youtube.com/watch?v=cNpCx_TDO24






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις