Αρρωσταίνω

Αναμένουμε 
και εν τέλει πεθαίνουμε.
Ερμηνεύουμε 
τα όνειρα του ύπνου μας 
ψάχνοντας 
τις σελίδες ενός Ονειροκρίτη . 
Πάνω απ'τα σύννεφα ο ουρανός 
είναι το ίδιο απέραντος 
με αυτό που δεν βλέπουμε.
Κι όμως η διάθεση μας αλλάζει 
με αυτό που βλέπουμε.

- Αυτό είναι ο άνθρωπος-

Είναι αυτό που γίνεται 
όταν κάτι φαίνεται 
κι όχι όταν κάτι είναι . 

- Αυτό είναι ο άνθρωπος -

Ένας κόσμος 
ολοσχερώς 
μπερδεμένος και οξύμωρος .
Φοβόμαστε να ζήσουμε 
μη τυχόν κι ευτυχήσουμε .
Αχάριστοι -
ανήμποροι διαχειριστές
συναισθημάτων-
στείροι 
ελλιπείς 
κι αρρωστημένοι .

- Αυτό είμαστε -

Φοβόμαστε 
κι ύστερα κλαίμε.
Μετά γκρινιάζουμε 
και πιο μετά βαριόμαστε.
Αργότερα κουραζόμαστε
και αδιαφορούμε.
Κι ύστερα καταλήγουμε 
πως σιχαινόμαστε.
Και εν τέλει φεύγουμε .

Κουβάρι . 

-Αυτό είμαστε-

L.k.



υγ 
Είμαι προσγειωμένη στην πραγματικότητα ,αλλά μπορώ να ονειρεύομαι . 
Βλέπω . Κι αυτό που βλέπω με θλίβει . Αλλά προσπαθώ να μην γίνομαι ό,τι βλέπω . Προσπαθώ να είμαι αυτό που μπορώ να είμαι . Ο κόσμος είναι ένα κουβάρι γιατί γίνεται ό,τι γίνεται κι ο δίπλα , κι αυτός ο δίπλα έχει γίνει κάτι που ίσως να μην έχει επιλέξει να γίνει. Δεν είμαι πεσιμίστρια , ούτε μίζερη . Ζω και το προσπαθώ. Δεν θα σταματήσω να πιστεύω, πως υπάρχουν άνθρωποι που είναι ευτυχισμένοι . Μπορεί να μην τους βλέπω , αλλά θέλω η πίστη μου να είναι αυτό που δεν φαίνεται . Την ευτυχία σήμερα την κρύβουν . Κι εγώ κλαίω . Και σας λέω αλήθεια ,το υπόσχομαι στον εαυτό μου πως δεν θα σταματήσω να προσπαθώ για τον κόσμο που μπορεί να αλλάξει , γιατί ο κόσμος που μπορεί να αλλάξει είναι ένας κόσμος που δεν φαίνεται . 
Τώρα επιτρέψτε μου να κλίνω το ρήμα <<αρρωσταίνω>> 
σε όλους τους χρόνους 
και σε όλα τα πρόσωπα. 










Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις