Η αγάπη σου

Η ψυχή μου είναι 
σεισμογενής χώρα.
Κι όταν με κοιτάς 
στα μάτια 
ανοίγουν οι ουρανοί 
και τότε 
οι ώρες τρέχουν θανατηφόρα.
Με εκδικείται ο χρόνος
όταν μου λείπεις.
Και μου λείπεις διαρκώς 
και παντού.
Θα'θελα 
να'μαι ο ήλιος σου .
Να σε ζεσταίνω
κάθε φορά που κρυώνεις 
και να μου μιλάς απότομα 
όταν σε τυφλώνω ή σε καίω 
αλλά να ξέρω ότι 
χωρίς εμένα δεν θ' άντεχες . 
Θα'θελα 
να μουν το φεγγάρι σου ,
να λειτουργώ σαν λάμπα ,
όταν δεν υπάρχουν φώτα στους δρόμους
και όταν έχει πανσέληνο 
να με κοιτάς και να απορείς 
πως γίνεται να'μαι ο,τι πιο όμορφο έχεις δει 
γιατί θα ήμουν αντικειμενικά σίγουρα 
ο,τι πιο όμορφο . 
Θα ξερες πως είμαι πελώριο ,
αλλά θα φαινόμουν μικρό . 
Κι αλίμονο,
αν υπάρχει μεγαλύτερη 
γοητεία απ'αυτήν του είναι μας. 
Θα' θελα
να μουν το πρωί σου .
Θα'θελα 
να μουν το μεσημέρι σου ,
το απόγευμα σου .
Εν ολίγοις όλη σου η ζωή . 
Αν μπορούσα να χωρέσω 
σ'ένα χαρτί 
το τι είμαι ,
θα ' φευγες . 
Γι'αυτό έχω μάθει να κρύβομαι καλά. 
Ελπίζω σε κάτι λυπηρό 
και συγγνώμη γι'αυτό . 
Ελπίζω να έχω προλάβει να γίνω 
η μέρα σου , 
πριν καταλάβεις πόσο βίαια μου φέρομαι . 
Ελπίζω να έχω γίνει η χαρά σου 
πριν καταλάβεις πως μέχρι να σε γνωρίσω 
δεν υπήρξε καμία χαρά . 
Ελπίζω να έχω γίνει το δάκρυ σου ,
πριν καταλάβεις πως δεν υπάρχει 
κανένα βράδυ που δεν έχω κλάψει.
Ελπίζω να έχω γίνει 
ένα από τα μεγαλύτερα κομμάτια της καρδιάς σου 
για να πιστέψω στην αγάπη.
Ελπίζω να έχω προλάβει να γίνω 
η σημαντικότερη βαλβίδα της καρδιάς σου 
για να αναστηθεί η αιωνιότητα. 
Να έχω προλάβει να γίνω
αυτό που σήμερα ονομάζεται 
αγάπη . 
Η αγάπη σου ,για σένα .
Τότε θα είμαι . 
Θα είμαι κάτι 
από το τίποτα μας .

L.k.

                                         https://www.youtube.com/watch?v=VoE04a1RHwk
''Και σμίγουν και χωρίζουν οι άνθρωποι .Και δεν παίρνει τίποτα ο ένας απ'τον άλλο.Γιατί ο έρωτας είναι ο πιο δύσκολος τρόπος να γνωριστούν .Γιατί οι άνθρωποι -σύντροφε- ζουν απ'τη στιγμή που βρίσκουν μια θέση στην ζωή των άλλων ...''Τάσος Λειβαδίτης .
                                                            υγ Όταν αγαπάς , αγάπα. 
                                           



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις