Παγοδρόμιο άλγους

Τα αυχενικά νεύρα 
του σώματος μου
έχουν μεταμορφωθεί 
σε παγοδρόμιο .

Ο κόσμος κάνει πατινάζ 
κι εγώ σωπαίνω .

Κανένας γιατρός 
δεν με πείθει 
Κανένα κρεβάτι 
δεν με ζεσταίνει 

Έχει μαζευτεί εκεί 
όλη η ψύχρα του κόσμου.
Είναι πάγωμα. 

Καμιά θερμάστρα 
και κανένα καυτό νερό 
δεν με ζεσταίνει εκεί.

Είναι σα να σηκώνω 
όλο το άλγος 
των αιώνων .

Κλαίει ο αυχένας μου
παρέα με τα μάτια μου
και την ψυχή μου  
περιμένοντας να τελειώσει ο χειμώνας.

Κι αυτός ο χειμώνας...

Μα μέχρι να τελειώσει η ζωή μου
θα περάσουν πολλοί χειμώνες 

Πώς θα αντέξω όλη αυτή 
την ψύχρα των ανθρώπων
Πες μου 
πως 
και μέχρι πότε . 

Πότε θα σταματήσω να σ'αγαπώ 
αφού εσύ δεν με ψυχραίνεις ; 

Πως γίνεται να σ'αγαπώ 
αφού εσύ είσαι ο κόσμος μου ; 

Πες μου 
πως 
και μέχρι πότε θα με προλαβαίνεις 
πριν πέσω 
πριν χαθώ 
πριν κοιμηθώ 

Πες μου 
πως
και μέχρι πότε 
θα παγώνω .

L.k.

https://www.youtube.com/watch?v=1QV4g4Na3Yo
ΥΓ
Για κανέναν.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις