Θα σ'αγαπώ ακόμα

Στηρίζομαι 
στα ''ακόμα'' μου . 
Πάντα θα γυρνώ 
στο λίγο ή το πολύ του ''ακόμα '' 
που θα μου'χει απομείνει . 
Σε αυτό το επίρρημα 
που ανήκει στο χρόνο .

Θέλω να αγαπήσω το χρόνο . 
Να του χαϊδεύω τις στιγμές 
κι όταν με ξαφνιάζει ,
να του ποντάρω τα όνειρά μου . 
Θέλω να αγαπήσω το χρόνο ,
μ'ακούτε ; 
να είμαι σύμμαχός του ,
γιατί μου χάρισε την παύση ,
που μέσα της είδα έναν ολόκληρο 
κόσμο να υπάρχει . 

         -Παύση-

Η ασχήμια υπάρχει 
για να μπορούμε 
να είμαστε όμορφοι . 
Χωρίς την ασχήμια 
θα'μουν ένα απόβρασμα ακόμη . 
Χωρίς εκείνη 
δε θα μπορούσα να ονειρεύομαι 
δε θα πάλευα 
χωρίς εκείνη 
δε θα άνθιζε κανένα λουλούδι . 

Ακόμα στηρίζομαι στα ακόμα μου . 
Ακόμα γυμνάζω το άνοιγμα της αγκαλιάς μου .
Ακόμα προσπαθώ . 
Ακόμα  πιστεύω . 

Θα σ'αγαπώ ακόμα 
 
Θα σ'αγαπώ καθώς πάω να πετάξω 
Θα σ'αγαπώ καθώς φοβάμαι 
μη χάσω 
Θα σ'αγαπώ καθώς θα γίνομαι 
σύμμαχος της ρυτιδιασμένης κοινωνίας ,
γιατί θέλω να ζήσω. 

Θα μ'αγαπώ 
κι έτσι θα αγαπώ κι εσένα . 
Ναι,
σε αυτόν τον κόσμο 
που είναι γεμάτος με ψευτιά 
σε αυτόν τον κόσμο 
που ο χρόνος είναι πόνος 
που η δίψα είναι θαμμένη 
που τα όνειρα αφήνονται 
και τα μωρά δεν κλαίνε. 
Ναι , 
{απο}γοητευμένοι απ'τις ήττες μας  
θα μας κρατώ σφικτά .

          -Παύση-

Θα σ'αγαπώ ακόμα και σε αυτόν τον κόσμο 
Θα σ'αγαπώ ακόμα. 
 
L.k. 
Υγ 
Πραγματοποιώντας τα όνειρα μου 
έχοντας στην καρδιά μου 
ο,τι αγαπώ 
κι ας φύγει. 



 









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις