Διεσπαρμένο σήμερα

Η αγάπη που πήρα 
ήταν διάσπαρτη .
Μου δινόταν προσωρινά 
κομματιασμένη σε διαθέσεις 
και αυριανές περιπτώσεις . 
Χθες μου έδωσαν 
κι αύριο θα δούμε . 
Όμως σήμερα , 
περιμένω .

Ονειρεύομαι συνεχώς 
κάτι συγκεκριμένο . 
Να αγαπήσω
και να αγαπηθώ βαθιά .
Χάνω τον εαυτό μου 
αντικαθιστώντας το παρόν 
με το παρελθόν 
και 
σκαλίζοντας το μέλλον.
Στο παρελθόν δεν μου έδιναν 
και στο μέλλον θα δούμε . 
Όμως στο παρόν , 
πονάω. 

Η αγάπη που πήρα θυμίζει 
μια σελίδα μόνο με σημεία στίξης. 
Το δικό μου καρδιογράφημα 
θα ήταν ζωγραφισμένο 
με άγρια κύματα 
την μία ομαλό για πολύ 
την άλλη ζωηρό για λίγο .
Η αγάπη που πήρα
ήταν βραχνή και είχε δυσλεξία . 
Μου δινόταν με φτυσιές 
και είχε κακώσεις . 

Δεν ξέρω τίποτα. 
Ούτε για σήμερα ούτε για αύριο .
Ξέρω μόνο πως πονάω .
Ξέρω πως σήμερα
βγήκα έξω και δεν είχα δύναμη να δω ομορφιά .
Σήμερα δεν υπήρχε επιλογή. 
Προχώρησα μαζί με άλλους 
και ένιωσα μόνη .
Κι αυτό γιατί η αγάπη που πήρα 
ήταν διάσπαρτη .

Η δασκάλα στο σχολείο 
με έβαζε τιμωρία 
γιατί τα τετράδια μου ήταν 
λερωμένα .
Όμως ,ποτέ δεν με ρώτησε γιατί . 
Και η δασκάλα μου 
δεν αναρωτήθηκε ποτέ 
αν ήταν απ΄τα δάκρυα . 
Μεγαλωμένη σε τέσσερις 
μονόχρωμους τοίχους
με μόνη ελευθερία
τα δυο μου πολύχρωμα 
ημισφαίρια . 

Η αγάπη που πήρα 
ήταν διάσπαρτη .
Συγχωρέστε με ,
που εδώ δεν χωρά 
αισιοδοξία . 
Συγχωρέστε με ,
που σήμερα πονάω. 

L.k. 
                                                                          υγ 
                                               Σήμερα το υστερόγραφο είναι δικό σας. 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις