Τέλος πάντων

Προσπαθώ να με βρω
και καταλήγω 
στα εύκολα τέλος πάντων .
Φτάνω να ουρλιάζω 
από τα τόσα αποσιωπητικά 
που με έχουν γεμίσει 
με κενά . 
Κενή εδώ.
Κενή κι εκεί . 
Κρυφοκοιτάζω μερικές φορές 
τις κινήσεις μου 
και φοβάμαι. 
Δεν ξέρω τι είμαι .
Μου λείπω. 
Ή τέλος πάντων 
θέλω να με βρω 
προκειμένου να μου λείπω.
Τέλος πάντων. 
Οι μέρες περνάνε. 
Μαζί και τα χρόνια.
Και ποτέ κανένας δεν κατάλαβε κανέναν.
Ακυρώνονται ζωές 
και τα μέσα τους ακόμη καίνε.
Ανίκανοι να αλλάξουμε.
Ανήμποροι να εκτιμήσουμε.
Αν.
Αρκούμαι σε μια αγκαλιά 
μέχρι να καταλάβω την δύναμη της. 
Ύστερα θέλω κι άλλη. 
Κι όλο τις κλέβω 
χωρίς να τις αξίζω. 
Αχόρταγη . 
Προσπαθώ να με βρω
και καταλήγω 
να είμαι αδύναμη 
μπροστά στην αλήθεια . 
Τέλος πάντων.
Βλέπεις, 
δεν υπάρχει σωστός δρόμος 
προς την ευτυχία .
Οι δρόμοι πλάθονται κάθε φορά 
που τρία αποσιωπητικά καίγονται 
και ένα τέλος πάντων 
πεθαίνει . 
Αρκεί για σήμερα. 
Δεν αντέχω άλλο.

L.k.

                                                       Than have you staring up at me
                                                              Is nowhere I want to go


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις